Misafir Sadakat Programı Misafir Sadakat Programı

Program Ayrıcalıkları

Misafir Sadakat Programı

Loyalty Misafir Bonus Programı'nın yeni güncellemeleri ile daha kolay ve çok puan kazanabilirsiniz.

Nasıl puan kazanılır?

  • Acente (Tur operatörü) aracılığıyla veya doğrudan otel üzerinden, telefon, e-mail ya da otel web sitesi üzerinden yaptığınız rezervasyonlarda her gece için puan kazanırsınız.

  • İnternet yorum sitelerine yazdığınız pozitif yorumların linkini bize göndererek (crm@calista.com.tr) ekstra puan kazanırsınız.

  • Aynı odada konaklayanlarda, puanı rezervasyon sahibi kişi kazanır.

  • Superior Odalar 20 €

  • Corner Süit & Dubleks Aile Odası 30 €

  • Presidential Süit & King Süit ve Villalar 100 €

  • Pozitif Online Anket Doldurma 50 €
  • Kazanılan puanlar nasıl harcanır?

  • Otel web sitesi üzerinden yaptığınız rezervasyon bedellerini % 50' sine kadarını puanlarınızla ödeyin.

  • Kazandığınız puanları başkası için kullanabilirsiniz veya devredebilirsiniz

  • Sadakat puanlarının nakit para değeri yoktur. Kullanılmış puanların geri dönüşümü yoktur.

  • Acenta veya diğer firmalar üzerinden yapılan rezervasyonlarda puanlar kullanılamaz.

  • Calista indirim kart veya başka kampanya ile birlikte kullanılamaz.

  • Puanlar otel ekstra hizmetlerinde kullanılamaz.
  • Müşteri sadakat program puanlarını hediye olarak değerlendirme

  • Arzu edersiniz kazandığınız puanlarınızın bir miktarını ve ya tamamını tatil hediyesi olarak ailenize, arkadaşlarınıza veya iş arkadaşlarınıza ikram edebilirsiniz.

  • Puan Sahibi, rezervasyonunun %50' sini puanları ile, kalan kısmını banka transferi, nakit veya kredi kartı ile ödeyebilir.

  • Puanlar sadece otelin web sitesinde bulunan Loyalty Web Rate fiyatları üzerinden ya da CRM Departmanı ile yapılan direkt rezervasyonlar da kullanılır.
  • Genel kurallar

    Calista Sadakat programı ve Calista Sürekli Misafir Programına yaptırdığınız ilk rezervasyon ile dahil olursunuz. Calista veya özkarca ağırlanan misafirler, expedient fiyatla konaklayan acente personeli, info gurup kapsamında konaklayan vb. gibi, konaklama bedeli kendisi tarafından ödenmeyen rezervasyonlardan, başka kampanyalardan kazanılan indirimler, özel fiyatlar, grup rezervasyonlar, toplantı veya firma grup organizasyonları rezervasyonlarında puan kazanılmaz.

    Program Hakkında

    Loyalty programla ilgili her hangi bir yardıma ihtiyaç duyduğunuzda CRM departmanıyla her zaman iletişime geçebilirsiniz:

    e-mail:crm@calista.com.tr

    * Program genel şartları 01.01.2010 tarihinden itibaren geçerlidir. Otel, programın tümünde ya da bir kısmında, her hangi bir zamanda yapacağı değişiklikleri üyelere haber vermeden değiştirme hakkını kendinde saklı tutar.

    *Calista Luxury Resort yönetimi, Sadakat puan programını ve Sürekli Misafir programının içeriğini, ürün ve hizmetlerini, puan kazanma ve harcama kurallarını, programın bir kısmını veya tümünü, bildirim yapmaksızın iptal etme veya değiştirme hakkını saklı tutar.